středa 26. srpna 2020

Inspirováno přírodou... Jysk

Moc hezké dopoledne,
delší dobu jsem nepřidala na blog nic,bylo to tím,že jsem měla v práci daleko víc služeb z důvodu dovolených a taky byla na malinké rodinně oslavě u rodiny v Pardubicích.
Ale odbočím.Já jsem byla vždycky obrovský milovník Ikea,sbírala jsem jejich časopisy Family live,sbírala jsem katalogy,mám snad sehnané katalogy od roku 1993.Ikea si mě vždycky něčím získala a našla jsem pokaždé něco v novém katalogu co mne zaujalo.Musím říct,že moje návštěvy v tomhle obchodním domě opravdu zmírnily a téměř tam nejezdím.Někdy mě to zamrzí,nakouknu na stránky na novinky,ale ani tak prostě nic moc.Jako každý rok jsem se těšila na nový katalog a tak jsem ho měla doma hned,jak vyšel.Myslím si,že je v něm jen minimum novinek a že je vlastně dost poskládaný ze starších věcí.Nemám jim to vůbec za zlé,ale už ted vím,že tam zase nezavítám.
Zato jsem objevila včera katalog Jysku pro podzim - zimu.
Jsem opravdu nadšená a moje srdce zaplesalo nad záplavou barev které mám ráda a taky nad přírodním materiálem u některých věcí.Hned jsem si udělala malý seznam toho,co bych si opravdu z Jysku přála a překvapilo mě to.Stáhla jsem celý katalog na prohlédnutí i pro Vás koho by zajímal,kdo ke mě zavítáte.
Mějte krásné dny a zase brzy.
Renata 



























8 komentářů:

  1. Ahoj Renčo; myslím; že to mám úplně stejně. Do Ikey jsem jezdila ráda a často a nikdy jsem se domů nevracela s prázdnou. To se ale změnilo. O prázdninách mi přišla poukázka na 250 Kč a já to neměla za co utratit. A taky jsem objevila Jysk. Byla jsem tam teprve podruhé. Teď o víkendu v Kolíně a nakoupila jsem si už něco právě z toho katalogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,tak to jsem ráda , že to nemám tak jen já.Ten Jysk jsem dřív taky nějak nenavštěvovala,v Pardubicích jsem v něm byla jednou a teď jednou v Praze,ale to už stálo za to.Povlečení můžu jen doporučit a taky jsem tam sehnala takovy ten kalendář ze dřeva který se mi roky líbil,ale neměla jsem na něj a ted jsem ho v Jysku koupila za 25 kč.Měj hezký den a děkuju .

      Vymazat
  2. Renatko,to je nádhera,to já miluju.Zrovna mi přišel katalog z Jysku.Zařizování bytu je moje hobby.Když někde cestujeme za nákupy,nikdy Jysk nevynechám.Jezdím ráda i do Ikei,ale ta je přeci jen dál a Jysk je v Liberci,kam často jezdíme.Kde je nábytek a doplňky,tak jsem já.Hodně i objednávám na internetu.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuju moc za komentář.Vidím,že Jysk je takhle oblíbený a získá si asi i mě,protože iž ted nevím co dřív tam pořídit.Fakt se tenhle katalog povedl.Moc hezký den.

      Vymazat
  3. Reny, taky už do Ikea vůbec nejezdíme, ale do Jysku občas zavítáme. Už to dělám tak, že něco objednám na webu do prodejny v Mělníku a pak se to jen vyzvedne. Jinak nakupuju zásadně on line. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké ráno,já už jsem dvakrát z Ikea konkrétně objednala obline,ale ta doprava no...je dražší a ted už fakt není ani co bych si od nich přála.Chápu Tě úplně,že se nechceš tlačit mezi lidma v prodejně,někdy je tam i vzduch na padnutí.Tak já taky vyzkouším objednání a vyzvednutí,moc děkuju za tip a přeju krásnej den !

      Vymazat
  4. Do Ikea jezdím málo, mám ji dost z ruky. Ale Jysk mám podstatně blíž. Tento katalog jsem ještě neviděla a líbí se mi moc.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky a už mám i vybrané dárky pro rodinu :) mají úžasné svícny a jiné drobnosti a je to teda paráda.Hezký večer.

      Vymazat