sobota 12. září 2020

Místečko v kuchyni


Hezké sobotní odpoledne,
kuchyně je převážně moje nejoblíbenější místečko z celého bytu.
Tíhnu spíš k takovému vesnickému stylu,s míchanicí nordic drobností ,ale nejvíc mě srdce táhne k zařízení a vzhledu bydlení našich babiček.
Je to trochu oříšek vyčarovat něco v bytě,aby to nebylo jako pěst na oko :)
Domeček by se mi líbil moc,ale mám co mám tak si to dělám hezčí tady.
Máme celkem velikou kuchyni,ale od předchozích majitelů je v ní vystavěno patro se schody pro přespání vnoučat a návštěv.
Celkově to ale dělá kuchyni šerou,stísněnou.
Uvažujeme,že časem to patro úplně zbouráme,že ho ani nevyužíváme.
Přemístila jsem si dnes stůl blíže k oknu,nejen s vyhlídkou na dvorek(teď malou,přes kytky tam je sotva vidět ),ale je to něco úplně jiného než sezení pod tím sníženým stropem jako jsme to měli doposud.Uvažuji nad ušitím nějakých vintage záclonek nebo závěsu a probrání rostlin na okně ?




Ony ty kytičky už jsou přes celé okno,ale jim to tam tak svědčí.
Oblíbila jsem si zase pálení svíček,zrovna jsem si v drogerii DM objednala domů novou várku,abych měla do zásoby,vyleštila jsem staré svícínky :).


Čaj na tomhle místě chutnal opravdu o dost líp.


Tak na tom ještě zapracuju a určitě zase nějakou fotku ráda přidám.
Přeji krásný víkend Vám všem.
Renata

14 komentářů:

  1. Já teda moc kuchyň nemusím ( nerada totiž vařím )))))ale ty máš kuchyňský koutek moc pěkný. Přeji hodně zdraví a hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,u nás je vaření na mě,tak už vařím docela s chutí,hlavně rychle :) ale je fakt,že někdy se mi nechce a uvítala bych muže který by to uměl mi něco připravit.Krásnou neděli a moc děkuju !

      Vymazat
  2. Renatko,máš moc útulný koutek v kuchyni.Takové koutky mám ráda.Stůl v kuchyni mám pod oknem a mám tu také hodně kytek.To patro na spaní jsem zažila v jedné chalupě,kde jsem byla na dovolené se všemi vnoučaty a měla jsem tam i kočku.A přes den,když nebylo třeba moc hezky,já byla dole v kuchyni a děti i s kočkou byly zalezlé v tom patře.Ale pokud je to patro velké,tak asi je pod ním šero.
    Svíčky pálím od podzimu do jara.Mám to hrozně ráda.I teď občas,když sedím večer na lodžii.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,děkuju moc za komentář.To patro je vlastně skoro do třičtvrtě kuchyně,je veliké,na postele klidně pro tři,na úložný prostory..já s ním zamýšlela pokojík pro vnoučata,ještě jsme ho nezbořily,nemáme pomocníky,tak nám asi nějaký čas ještě zůstane.Dřív jsem si svíčky nekupovala a čím jsem byla starší,tím víc jsem si to oblíbila a ted poslední roky bez nich nedám ani ránu a strašně mě to těší od podzima.Užij si krásnou neděli.

      Vymazat
  3. Reny, moc pěkný koutek sis udělala. Je úplně jedno, kde je, je důležité, že je ti tam dobře. Také už si připravuju svíčky. Čas svíček a zapáleného krbu už nastává. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké dopoledne,to máš pravdu a kuchyně je opravdu moje nej místo.Posezení u krbu musí být něco strašně pěknýho,já zatím u žádného nikdy neseděla :)ale svíčky mám ráda.Přeju Ti krásnou neděli.

      Vymazat
  4. Je moc fajn, když člověk má místo, o kterém ví, že je mu tam dobře. A Ty sis ho vytvořila příjemné, milé. Taky už jsem obhlédla zásobu svíček a i nějaké koupila. Jejich čas přichází.
    Tak ať jsi co nejdříve fit a měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko,moc děkuju za milý komentář.Okoukla jsem to u Tebe,nádherné fotky,opravdu.Přeji krásný nedělní podvečer.

      Vymazat
  5. Renato, máš krásné zákoutí v kuchyni. A koukám, že máš papyrus. Já ho měla skoro 30 let a letos mi odešel. Neznám nikoho v okolí, kdo ho má. :o)
    Přeji prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Dášo,moc děkuju za hezký komentář.Ráda Ti ten papyrus klidně věnuji,můžeme se klidně nějak dohodnout na poslání.Pěkný start do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, tvůj kuchyňský koutek vypadá moc příjemně. My máme kuchyň tak malou, že se nám do ní jídelní stůl nevejde. Což mě mrzí, protože kuchyň je i mým oblíbeným místem. Vešla se mi tam jen jedna židle. Posezení u kávičky u kuchyňského stolu se zapálenou svíčkou, to je určitě prima strávená chvilka.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Peťo,děkuju moc za komentář.Kdysi po svatbě než jsme měli s bývalým manželem svoje bydlení jsme nějakou dobu trávili s dětmi v malém 1+1,takové bydlení od zaměstnavatele.Tam to bylo s prostorem tenkrát taky špatný a sotva jsme se v kuchyni otočili.Tak alespoň,že se vešla ta jedna židlička.I Tobě krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotografie. Hezké, jak píšeš, že se snažíš zútulnit si to, co máš. Dobré, když člověk dokáže být spokojený, i když by dokázal mít i jiné představy. Mně to moc nejde :)

    OdpovědětVymazat
  10. Místo dýchá klidem a pohodou. Moc se mi líbí! Vzpomněla jsem si na babiččino kanape v kuchyni...
    Renčo, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat