středa 22. července 2020

Co ráda fotím

Hezké ráno,
jak jsem psala v prvním příspěvku,kromě malování strašně ráda fotím.
Je to vše zatím bohužel mobilem a na svůj vysněný foťák ještě čekám,
pořád je tak nějak potřeba něco víc :)možná to někdo znáte.
Často fotím po cestě do  práce a zase zpět domů, tak se hodně opakuje Vltava,západy a východy slunce,hrad...pokaždé ale vypadá jinak.Přistihla jsem se ale, že to nebe fotím nejčastěji i když jsem někde úplně jinde,jak říkám,že jsem na ty západy úchyl nebo co :)
Někdy se opravdu zadaří a nebe je nádherně zbarvený,nebo se ve vodě slunce tak krásně odráží,že mě to kolikrát bere dech jaká je to nádhera.
Pak přijde můj okamžik,protože za pár minutek,někdy vteřin už to na obloze vypadá naprosto jinak.Kolikrát zahlédnu červenající se oblohu a pádím jako o život.Baví mě to a vím, že ta láska k fotografování mi už zůstane.
Mějte krásné dny
Renata











16 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ta předposlední se vzlétajícími racky, poklona za pohotové zmáčknutí spouště. Hezký den přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jitko,moc děkuju za poklonu :) Jsem fakt ráda,že se nějaká fotka líbí.Prima den přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Renato, ty fotky jsou úžasné. Moc se mi líbí všechny. Umíš se dívat a v pravý čas fotit a to je důležité. Máme společného koníčka a tím je focení a na Tvůj blog se určitě brzy přijdu podívat znovu. Přeji Ti krásné dny a dobré světlo. Jara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro,moc děkuji za milý komentář.Však u Tebe je na co se dívat,příroda Tvýma očima i hezky zblízka je překrásná,mám takové fotografie moc ráda.Za Tvoji návštěvu budu moc ráda.Hezký den.

      Vymazat
  4. No tak to je pecka)))))) jsou z reálu nebo nějak upravené? Fotím taky moc ráda, ale jsem takový fotící laik:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,fotky jsou z realu a přesně,jsem taky fotící laik.Můj kolega v práci mi občas radí,dělal dříve i výstavy,tak je pěkné si s ním o tom popovídat :)Hezký den přeju <3

      Vymazat
  5. Dívko milená, fotoaparátem to fakt není.
    Mnoho lidí má " děla " za desítky tisíc a jsou jim k prdu.
    Nenafotí z poloviny, co ty.
    Já vždy tvrdím, že to člověk musí " vidět ", protože to tam musí být.
    A k tomu fotoaparát někdy nepomůže.
    Krása a foť !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko,fakt děkuju,moc jsi mi zlepšila den ! Děkuju moc.

      Vymazat
  6. Renatko,to jsou nádherné fotky.Takové snad neudělám ani zrcadlovkou.Já mobilem skoro nefotím,asi proto,že mám foťák.Ráda se podívám na další tvoje focení.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,tu zrcadlovku si právě moc přeju.Protože když se fotky z mobilu zvětší jsou takové nekvalitní.Moc děkuju za pochvalu,udělalo mi to radost.Hezký víkend.

      Vymazat
  7. Reni, krásné fotky, kochám se. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,moc Ti děkuju a i já Tobě přeju krásný zbytek neděle.

      Vymazat
  8. Nádherné fotky, se skvělou atmosférou. A ještě mobilem - klobouk dolů!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,moc děkuju a jsem opravdu nesmírně ráda,že se fotky líbí.Krásný den <3

      Vymazat
  9. Renatko, smekám, takhle Prahu vyfotit, to se mi líbí a to ji fotím taky často!
    Jen tak dál. A kolem Anežského kláštera jsou pěkné uličky, jestli tam pracuješ, máš cestu do práce zajímavou.Hezký den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju,mám opravdu obrovskou radost,že se někomu moje fotky líbí.Přeji příjemný start do nového tydne.

      Vymazat