úterý 21. července 2020

Návštěva DinoParku

Hezké úterní dopoledne,
byl u nás na prázdninách vnuk Martínek a bylo to naprosto fantastický.
Už dopředu bylo jasný,že by jsme letos rádi navštívili ještěry
a vybrali jsme si DinoPark v nákupní galerii Harfa.
Od nás z Anděla se tam cestuje pohodlně bez přestupů a vlastně je to hned u metra,jako na dlani.Park otevírá v 9 hodin, tak jsme chtěli být mezi prvními návštěvníky a musím říct, že jsme udělali moc dobře, park byl po jednu dobu pomalu jen náš :)
Myslela jsem si, park na střeše nákupního centra, bude asi malý, moc tam toho nebude...Byla jsem ohromně překvapená, mile a mohla bych ho opravdu jen doporučit, kdo ho ještě nenavštívil a třeba váhá.
V prostorách je i moc hezké hřiště,několik stánků se zmrzlinou.Opravdu velké množství laviček,kde si můžete za zvuku řevu dinosaurů posedět.
V ceně vstupenky je i 4D kino, to se mi líbilo strašně moc.
Příběh malého dinosaura kterému v průběhu filmu potleskem radíte jak se má rozhodnout :)Nadskakující lavičky a foukající vítr to vše ještě podtrhuje a za mě bylo kino naprosto perfektní.Film není ani nijak dlouhý,vydrží i menší děti.
Park je opravdu vyvedený, moc se nám líbil a věřím, že tam ještě zavítáme.
Krásný den
Renata











12 komentářů:

  1. Děkuji za návštěvu na blogu moc hezké fotečky a vnouček určitě byl spokojenej hezký den přeji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl nadšenej,i když respekt malinko měl :)Přeji hezký zbytek dne.

      Vymazat
  2. Super zážitek, ...věřím, že se malému u dinosaurů líbilo. Park na střeše OC bych nečekala. :o) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo,opravdu vypadal,že byl rád,že tam jsme.Tak jsem za to šťastná.Hezký den a moc děkuju za milý komentář.

      Vymazat
  3. Co jsme se tam nachodili, když byli děti menší! Přiznám se, že já to ráda moc nemám, tak jsem uvítala, že věku dinosaurů už odrostli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,ani netuším,jak dlouho tam je.Našemu bude za chviličku 5,tak myslím,že ještě někdy zavítáme,než už s námi nebude chtít chodit :)Moc hezký den.

      Vymazat
  4. Na vnoučatech je skvělá ta skutečnost, že jsou vratná :-)
    Říká tam, která za dva týdny jede s vnučkou na dovolenou a to minulý rok řekla, že nééé . Jsem měkká !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolenou s vnučkou,no teda tak to bude zážitek i trošku zápřah :) Já mám děti odrostlé a jak člověk odvykne,je to trochu změna věnovat se od 6 od rána až než padne do večera :) ale letos se mi to líbilo zatím z hlídání nejvíc ale po týdnu chtěl domů :)

      Vymazat
  5. Díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Tvoje malování má můj obdiv a dinosauři by se určitě líbili naší Lolče:-)
    Přeji hezké letní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuju a jestli jste na dinosaurech zatím nebyli,tak můžu opravdu doporučit.Hezký den.

      Vymazat
    2. Loli byla s mamkou a mě nějak sauři (jak jim říká Loli) míjejí:-)

      Vymazat