neděle 19. července 2020

Ve volném čase...

Hezké pondělní ráno a tím i start do nového týdne.
Ve volném čase strašně ráda maluju, vlastně si u toho odpočinu
a dělá mě to šťastnou.Obrázky vznikají náhodně intuitivně tak,jak mám zrovna
náladu.Mnoho let jsem kreslila jen tužkou,ale poslední rok mne chytlo malování akvarelovýma i akrylovýma barvama.Nejdříve ale následovala koupě uměleckých pastelek.
Je to naprosto senzační pracovat s barvama a nechápu,že jsem na to přišla až tak pozdě.Učím se a z některých mám radost.
Prodala jsem dokonce první obrazy a jsem moc šťastná a pyšná,že už někomu doma dělají parádu.
Vložím pár mých obrázků a víc jich případně můžete najít na Fler
https://www.fler.cz/kresby-reny
Přeji všem úžasný den a mějte se krásně.
Renata





                                    Jonna Jinton,moje oblíbená blogerka

                                                            Ptačí dítě

                                                               Dvojče


                                                   Dívka s ponožkou

                                                   Vintage zátiší

                                                Vikingské námluvy



                                             milovaný Vlasta Burian

přístav Anglie

10 komentářů:

  1. Renatko,to je nádhera.Ty jsi umělkyně,krásně maluješ.Líbí se mi všechny obrazy,ale vyhrává žena v červených šatech s deštnkem.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám nesmírnou radost,že se Ti líbí.Moc děkuju a přeju krásný den.

      Vymazat
  2. Ahoj Renatko, vracím návštěnu na blogu a ejhle, taková krása mě zde čekala. :) Všechny obrázky se mi líbí velice, jedna malba hezčí než druhá.
    Krásné lezní dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Alexi,moc děkuji za milý komentář který mě potěšil.I Tobě hezké letní dny a zase někdy nakoukni :)

      Vymazat
  3. Nádherné obrázky. Obdivuju každého, kdo něco takového dokáže.

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, nádhera, krásně maluješ. Já to zkouším taky, ale velmi neuměle, ale baví mě to. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuju,hlavní je,že nás to dělá šťastnějšíma.Že nás to prostě baví.I Tobě úžasnej den.

      Vymazat
  5. Renatko nádherááááááááááááááááá všechny obrázky se mi moc líbí ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju za pochvalu,jsem ráda,že se obrázky líbí.

      Vymazat