pátek 17. července 2020

Začínám

Hezké páteční odpoledne,
chybí mi psaní,chybí mi ty volné chvilky, kdy jsem se těšila, že zasednu k blogu .
Dříve hodně věnovaný všemu co se týče zařizování bytu ve skandinávském  stylu, do toho jsem byla blázen.Také jsem v domácnosti při péči o babičku měla více času, ale teď je to trošku jiné.
Skandinávský styl omrknu na různých stránkách,u mne doma se to v zařízení nijak nepřiblížilo ani v náznaku z těch představ kdysi...
Ale zase to nabralo takový můj rozměr se vším co mám ráda.
Takový MŮJ styl :)
Práce na recepci v divadle (rozuměj vrátnice )je pro mě naprosto perfektní práce,
čas tam trávím opravdu ráda a s klidným svědomím mohu říct, že se do práce těším a co víc bych si mohla přát.
Ono když na svojí vose přifrčí David Matásek, zastaví u okýnka, zasměje sena Vás tím super úsměvem a pozdraví, to rozhodně není k zahození !
A o tom všem bych ráda psala na mém blogu,o životě,práci,radostech i zálibách....o všem co život přinese jak je,všechny postřehy a fotky které tak ráda dělám,nebo moje kresby....A protože jsem i babička,tak něco ráda věnuju i našemu vnukovi Marťasovi.
Tak vítejte
Renča


Ty ranní cesty do práce mám fakt ráda,protože se mě kolikrát naskýtá úžasná podívaná a na ty mraky,západy a východy jsem já prostě úchyl :) jak říkám...




Prahu jsem si oblíbila :)

10 komentářů:

  1. Pracuješ v divadle a tak je jasné,že máš umělecké sklony ve všem.Tvoje fotografie jsou také nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,moc děkuji za tak pěkný komentář.A první ! Potěšilo mě to upřímně.

      Vymazat
  2. Vidím, že jsi téměř kolegyně mé dcery. Pracuje v ND na baru.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké ráno,tak to skoro jsme :) to bude dcera asi někde v historické budově? Já jsem v anenském areálu,kde sídlí Balet a Činohra.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, ano, v historické budově ND. Do Anenského kláštěra jsem se v mládi hodně nachodila za svými kamarády z baletu.

      Vymazat
    2. Tak to je teda nááhoda,to je parádní,že to tam někdo další zná.Je trochu škoda,že ti dobří tanečníci odchází,třeba Michal Štípa.Na toho nedám dopustit :))Hezký den.

      Vymazat
  4. Sedla jsem si z těch fotek doslova na prdel, dlouho !!!!, jsem neviděla takovou krásu.
    Mimochodem, kdyby se na mne usmíval pan Matásek, roztekla bych se jako máslo na švestkovém knedlíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Usmívám se tady u toho komentáře a děsně mě udělal radost,jsem ráda,že se fotky líbí a moc.A s tím úsměvem od Davida Matáska,někdy mu musím o tom másle říct :)On je totiž jeden z herců,který je prostě úplně normální a poklábosí si když má čas o čemkoli a ještě je pořád příjemnej.Hezký den.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, hlavně ta černobílá. Do Prahy se podívám málokdy, tak se kochám u Tvých fotek. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju,tak to já nějaké ráda přidám.I když já mám hlavně západy a východy sluníčka :)Ta černobílá je od nás z práce.)Moc hezký den.

      Vymazat