neděle 2. srpna 2020

Jedno ráno

Krásné od nás deštivé ráno,
tenhle týden jsem měla honičku,mrzelo mě,že jsem na blog vůbec nestihla ničím přispět.Vybíráme všichni dovolené a tak byl týden náročnější a já jsem měla volnou pouze ve středu a to jsem nevěděla jestli mám dřív vařit,prát,uklízet a tak,to určitě všichni znáte.
Cestou do práce o víkendu jsem poznala,že je Praha už zase plnější cizinců,ráno je to směrem ke Žlutým lázním něco,pokřikující ožralové,to fakt nemám ráda a mám někdy i trochu strach,když jdu po chodníku a proti mě pořvávající banda chlapů.To vždycky svírám pevně kabelu a kdyby něco tak jsem aspon trochu připravená :)Je to jeden z důvodů,proč určitě v Praze zůstat nechci,i když je Praha tak krásná.
Včera jsem zahlédla na nebi takové ty mráčky hodně slibující,že by mohlo být krásné nebe na fotky a taky že bylo...
Já jsem čekala,dokonce šla až na Karlův most,jen na okraj a tak nějak přišla do práce později :) ale stálo to za to,ráno je to opravdu úžasný pozorovat jak se ty barvy mění,protože to je opravdu mžik a za chviličku je to pryč.Nemohla jsem si to nechat ujít a čekala jsem a tady je pár fotek ze včerejšího dne.
Přeji Vám všem krásný start do nového týdne a třeba i úspěšný,každému podle představ.Mějte se báječně.
Renata


 Včera obloha hrála od žluté po růžovou a byla to prostě nádhera.
Jen mne na lavičce u mostu rozptylovala parta pokašlávajících a hučících bezdomovců.Cvakla jsem a upalovala pryč :)

  1.  Byla to nááádhera 


 Té růžové je víc,ale pro mě je to fakt nádhera.




Mějte se krásně !

14 komentářů:

  1. Reni, tak to je opravdu nádhera ke kochání a fotky přímo výstavní. Měj pěkný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko,to jsou překrásné fotografie,přímo úžasné.Moc se mi líbí.
    Měj hezký celý srpnový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nesmírně potěšená,že se líbí a ze srdce děkuju za tak hezký komentář.

      Vymazat
  3. Renčo, zase krásné momentky...tvoje fotky jsou úžasné jako od profíka:-)
    Hezký týden i tobě:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eviško,děkuju mooooc ! Kolega mi včera na ně řekl,to fakt bylo? to je jak z jiného světa :)Moc díky .

      Vymazat
  4. Nádherné, přímo magické fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,moc děkuji za milý komentář,moc mě potěšil.Jsem ráda,že na můj blog někdo zavítá.

      Vymazat
  5. Máš prostě to výtvarno v sobě ! Umíš se dívat a zachytit ten správný okamžik.
    Projela jsem si Tvoje příspěvky a je mi jasné, že se k Tobě budu vracet.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,moc děkuju a mám radost,že se ráda na můj blog ještě vrátíš.Budu za to vděčná.Hezký večer.

      Vymazat
  6. Ty fotografie jsou úžasné, barvy slunce mě nikdy nepřestanou fascinovat :).

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky. Přistávající racek, barvy východů a západů slunce... a prázdný Karlův most.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda,že se Vám fotky líbí.Krásný den <3

      Vymazat